Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-16, 22:24   #257
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etisk - skulle man latt være?

Man man mene mye om denne saken - men å mene at Budstikka aldri skulle ha gitt disse barna en stemme synes jeg er rart. Opplevelsen barnas foreldre har hatt med denne moren er jo i høyeste grad relevant. Det kommer godt frem at det er deres opplevelser og erfaringer, og moren har hatt mulighet til å uttale seg om artikkelen. Det er lov å føle seg misforstått, motarbeidet og ekskludert, men det er altså ikke nok å føle seg mobbet for å faktisk være mobbet. For eksempel er det ikke mobbing om du er bat-shit crazy og du opplever det som krenkende at ikke alle danser etter din fløyte. Det må en form for uavhengig part inn for å vurdere og bedømme dette.
Denne saken står altså slik at den uavhengige parten er kommunen (ved skolen), som da ikke har dokumentert noe tegn til det moren hevder når det gjelder mobbing. Og så er også politi og påtalemyndigheter inne og mener altså at moren kan være straffskyldig i datterens død. Og så skal ikke disse foreldrene få lob til å uttale seg? Og lokalavisen skal ikke få lov til å komme med deres versjon? Sorry. Jeg er bare ikke enig i dere som sier at Budstikka burde ha sittet på denne. Budstikka skriver utvilsomt mye rart. (og er totally i lommen på kommunen). Men denne støtter jeg. Vi kan ikke gi full immunitet hver gang noen drar mobbekortet.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat