Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-17, 20:58   #8
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reise i Nord-Europa uten pass - krise?

Takk for beroligende ord, alle sammen!


Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Å, huff så kjedelig. Det var strengt med å vise pass på danskebåten fra danmark til norge i sommerferien. Vakta ble streng på meg for passet til miniknotten hadde gått ut på dato... men vi fikk jo bli med da.

Opprinnelig lagt inn av Lizzie, her.

På interrail i sommer var kaia i Sassnitz på vei til Trelleborg det eneste stedet vi måtte vise pass.
Vi hadde det da, så vet ikke om vi ikke ville ha kommet med i motsatt tilfelle. Dessuten så var det jo motsatt vei.

Krysser fingrene for at det ordner seg!

Var begge disse kontrollene på vei inn på båten, eller sjekket de også da dere gikk av? For jeg har snakket meg ombord i båten, så nå er spørsmålet bare om jeg slipper av igjen...

En god kollega tar med passet til Nederland, så jeg kommer meg ihvertfall hjem igjen hvis jeg kommer meg helt dit.

Jeg skal ta en haug med lokaltog mellom Tyskland og Nederland. Det reduserer vel risikoen for store kontroller?

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat