Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-18, 10:37   #20
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.973
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg alt om din interrailferie med familien!

Vi hadde hotell klart da vi ankom hver by. Som regel bestilt en dag eller to i forveien, men bare for et par dager. Hvis vi ville bli lenger, så var det ikke problem å forlenge (det tror jeg egentlig bare at vi gjorde én gang).

Utfordringen var jo at vi var 4 personer som gjerne ville forskjellige ting. Så noen dager måtte vi ta sløvedager, til min manns frustrasjon - for han hadde alltid mer energi til å gjøre kule ting. Som sagt har jeg vært i Praha, men der er det mye som gjenstår før jeg virkelig kan si at jeg har "gjort" Praha. Da vi var der fikk 11-åringen fullstendig meltdown, og vi endte opp med å besøke en haug med kjedebutikker vi også har hjemme og drakk store mengder starbucks-"kaffe" for å få henne i litt balanse igjen. I ettertid synes hun at besøket i Praha var helt supert, selv om hun ikke var sånn kjempestolt over egen oppførsel.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat