Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-19, 23:10   #9
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Miljø i klesskapet. Jeg skal bygge opp en klassisk kapselgarderobe?

Jeg var tenkt samme tanke, men så synes jeg at tidløst og klassisk kan bli grusomt kjedelig i lengden. Så da ryker jeg på en smell.

Jeg har alltid elsket kjoler, men siste året har jeg blitt kjolelei og har gått mer i bukser. Jeg liker bluser fra Floyd (men de har svake sømmer), Freequent og et annet merke jeg ikke husker, og har lagt min elsk på «dressbukser» fra Vero Moda som er poppis nå. Ellers har HM en del fine, litt dyrere bluser av god kvalitet.

Klesskapet mitt er fullt av kjoler jeg har hatt leeenge. De er ikke slitt, de er klassiske, men jeg er møkklei av dem etter 5-7 år. Så jeg må rydde og selge unna litt.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat