Tråd: Kabinkoffert
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-19, 12:48   #6
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kabinkoffert

Sjekk målene på hjemmesiden til flyselskapene. Vi har diverse kabinkofferter i familien, og konklusjonen hittil er at den harde kofferten fra Europris akkurat funker akkurat like godt som koffertene fra Samsonite. Men den er enklere i innredning og slikt enn jeg foretrekker. Hvis jeg skulle kjøpt ny hard nå, ville jeg sjekket billigkoffertene, helt klart. Men vekt trumfer alltid for oss. Vi reiser ofte med bare kabinkofferter, og da er vekten ofte en større begrensning enn selve plassen. Vekt og liter og praktiske detaljer avgjør for oss.
Både jeg og Drømmemannen foretrekker ofte stoff fremfor hardt materiale, fordi vi liker alle lommene, også de utvendige rommene med glidelås. Supert for det du vil ha lett tilgjengelig underveis. Vi har dessuten en utgave med glidelåser langs hele koffertsiden som gjør at kofferten kan utvides slik at den rommer mer(og dermed blir for stor for flymålene, men veldig kjekt ellers, og utvider bruken).

Drømmedama er aktiv nå   Svar med sitat