Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-20, 19:39   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stekeovn vil jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Vi lagde kalkun i fjor men den var sikkert liten
Jeg har ikke noe forhold til at ovnern er liten altså men kanskje jeg ikke er bedre vant med størrelse fra før heller Jeg tenker ikke på den som mindre enn andre ovner hvertfall.

Volumet i min er 67 liter. Jeg sammenlignet med en fritt valgt fra Bosch uten mikro/damp, den er 71 liter, Gorenje og siemens det samme.
Jeg aner ikke om det 4 literne gjør noe til eller fra altså Men knøttliten i forhold vil jeg ikke si den er?

OK, da er din større enn de jeg har sett, de har vært på rundt 40 liter.

Min forrige var på 74, nå har jeg en drittovn fra Ikea som jeg tipper er standard 70-71, og den er betydelig mindre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat