Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-20, 15:27   #11
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags kake og glasur under MMF?

Jeg tenkte kanskje noe sånt som dette.


Jeg har to pakker med hvit fondant. Skal dekke kaken med det og bruke litt til å lage horn (har spiselig gullstøv jeg håper lar seg pensle på ) og forhåpentligvis pene ører (evt dropper jeg ører). Jeg har både rosa, gul og blå pastafarge til man. Øynene tenkte jeg å bare tegne/male på med en av de mørkeste fargene jeg har.

Jeg har brukt fondant til bursdagskaker før, men det var enklere kaker (Minionsansikt og sånt). Jeg har aldri laget noe som skal holde seg stående (ører og horn) så det er det jeg er spent på her (tenkte å bruke en grillpinneri tre inni hornet) samt at jeg håper jeg kan spraye manen på pent.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat