Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-10, 08:42   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: [syhjelp] Trådspenning

Jeg syntes også transparent tråd er noe skikkelig herk å sy med.

Kan være at du må bytte fot i tillegg til å justere spenningen? Jeg har ikke en superavansert symaskin, den er sånn grovt regnet 22 år gammel, men det følger med flere forskjellige føtter alt etter som hva slags stoff jeg skal sy i.
Sydde med transparent tråd for noen år siden, og da måtte jeg justere spenningen, samt bytte fot. Prøvde meg frem på en stoffbit for å finne den optimale kombinasjonen. Da gikk det greit.

Men, det skal nevnes at det var første og siste gang jeg sydde med slik tråd. Det var noe skikkelig herk. Særlig når jeg skulle spole opp undertråden. Hadde det ikke vært for at det var en bestilling og damen selv bestemte tråden, hadde jeg valgt noe helt annet selv.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat