Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-14, 15:34   #23
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som trener om morgenen: Mat?

Jeg er ingen frokostperson men blir veldig slapp hvis jeg ikke spiser om morgenen - trening eller ei.
Jeg lager Smoothie, også har jeg kjøpt meg enn sånn kopp som jeg har den oppi - da kan jeg ta den i bilen på vei til jobb/trening. Og da føles det ikke så uoverkommelig ut som å få i seg frokosten hjemme.

En smoothie jeg liker nå om dagen er 1/2 avokado+noen nøtter + en liten håndfull frosne bringebær + en god håndfull spinat + yoghurt + litt vann så det blir drikkbart. Da er jeg både mett og full av futt
Også passer jeg på å drikke litt vann før trening også.

Etter trening spiser jeg et egg med noen grønnsaker, bønner f.eks, en banan, en skyr, nøtter+ost, bær noe sånt.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat