Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-18, 00:31   #56
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til damer midt i 40-åra (43-47): Farger dere håret?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Eg har heller ikkje kompleks, og hadde det grå håret mitt vore jevnt fordelt utover hadde det vore greit. Men det er grått framme og langs sidene, brunt bak og litt ymist ellers.
Søstra mi derimot, har sånne pene gråe hårstrå spreidd utover alt, og er knallfin uten farge.

Me fekk ikkje likt lodd her i livet altså

Mitt grå er også litt pussig fordelt. Med en bred stripe framme, et par tynnere striper lenger bak, og mest brunt helt bak. Drister meg til å legge ved bilde, som jeg fjerner etterhvert. Og jeg har ikke stripet det, det er slik, det lyse er grått.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 20-04-18 kl 13:45.
My er aktiv nå   Svar med sitat