Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-18, 16:48   #290
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jøsses så vanskelig det er for deg å forstå at andres verden er ulik din og at selv om noen prater om alt eller om noe gjelder det langt fra alle. .

Og er det vanskelig for deg å forstå at jeg kjenner folk i min omgangskrets bedre enn det du gjør? Når jeg sier at personene jeg nevnte ikke er sjenerte om verken det ene eller andre, deriblant sexlivet, er det vel rimelig å tro at ikke migrene er en vel bevart hemmelighet inntil man plutselig begynner med botox. Og hvorfor fortelle om botox mot migrene, hvis man ikke har fortalt om migrene uten botox? Det kan virke som du har en del "forståing" å gjøre unna selv før du begynner å belære andre.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat