Tråd: Kalendergaver
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-06, 11:05   #12
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kalendergaver

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

De samler gutten min på også, eller er det kanskje egentlig mer meg?
De er kjempefine.

I fjor, da gutten min var så opptatt av fugler, kjøpte jeg alle Schleich-fuglene jeg kom over til kalenderen. En av de første var en vandrefalk, som han likte veldig godt, men han var aller mest opptatt av den største pakken, som var en stor ørn med utbredte vinger (vanskelig å pakke inn). Den var på den 17. eller noe slikt, så det ble lenge å vente, men han ble fryktelig glad for den. "En hvithodeørn!" sa han, "nå blir vandrefalken glad!".

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat