Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-18, 19:35   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: True crime - er det ok?

Jeg har tenkt litt på det samme. Jeg har blant annet hørt på en fra Atlanta og hører nå på en fra Canada, som jeg syns er ganske usmakelig mtp spekulasjoner. I den første spekuleres det voldsomt om navngitte personer, også ender det hele med at to stykker som podcasten ikke har visst om blir arrestert. I den andre er det en som var mistenkt, men som ikke ble tiltalt som veldig mange tror har gjort det. De snakker med ham også, men det kan jo potensielt ødelegge livet til å uskyldige mennesker.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat