Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-20, 00:28   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Godt utvalg kule lesebriller?

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Glass fra optikker med enstyrke trenger ikke bli veldig dyrt. Synes det er mye bedre kvalitet en billige lesebriller. Jeg har ikke progressive men enstyrke med bare +0,75, men litt skjeve hornhinner. Bruker alltid optikker briller. Stort sett godt under 2000, for to par.

Jeg er selvfølgelig klar over alt dette, jeg har gått til optiker fra jeg var fem år gammel. Men om du leser HI ser du at jeg ute etter tips til briller, ikke om jeg bør gå til optiker eller ikke. Så vis meg gjerne briller som passer til spec’et jeg etterspør.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat