Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-20, 17:22   #18
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hadia Tajik og bokomslaget

Det er sjelden jeg blir provosert over ytringer om hvordan enkelte har oppfattet andres uttrykk i samfunnsdebatten, men dette kjente jeg provoserte meg kraftig rett og slett fordi «Really?!». Hun er elegant kledd, langt fra hva som på noe som helst vis kan klassifiseres som upassende (og hva som eventuelt hadde vært diskusjonstema da hører til en annen debatt som jeg ikke har gjort meg opp noen mening om). Med andre ord svekkes ikke tilliten til henne som politiker på noe som helst vis. Jeg syns man er uforskammet langt ute på jordet om man kan mene det i ramme alvor, og bør da stikke fingeren i jorda og se litt innover i seg selv i forhold til hvilke signaler man da gir uttrykk for, i stedet for å påtvinge Hadia dette uttrykket. Fy skam for et trangsyn.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat