Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-20, 22:49   #18
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har jobben gjort for ditt psykososiale arbeidsmiljø?

Ingenting.

Det har forekommet en del koronarelatert kjefting og smelling, det må kanskje telles. Sånn i sjangeren øverste leder vandrer rundt i kontormiljøet en formiddag og kritiserer tilfeldig påtrufne ansatte for at de er til stede, siden ledelsen ikke har organisert godt nok og flere ansatte har møtt på jobb enn det er tilgjengelige kontorer for (vi sitter normalt to og to, men ikke under korona). Men koronastress rammer jo tydeligvis på de fleste nivåer, jeg kan ikke si jeg påvirkes veldig i noen retning av det.

Arbeidsmiljøet som total mener jeg har blitt dårligere, men det er ikke hovedsakelig arbeidsgivers feil på noe vis. Ansatte er preget av koronastress og samarbeidende systemer som er satt ut av spill, og det er lite rom for å gjøre de tingene som tidligere har fungert som positive forsterkere, felles sosiale greier og sånt.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat