Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-10, 23:05   #30
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Generelt røykeforbud

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg håper vi er på vei til å snike inn et forbud nå, ved at det ikke lenger er lov å selge tobakksvarer "over disk," slik at de som røyker faktisk må be om å få kjøpe.

Jeg tror også at dette vil kunne hindre at nye røykere kommer til - en 16-åring som vil være "kul" kunne fram til nå ganske nonchalant slenge et "røykekort" på samlebåndet, sammen med cola, potetgull og hva det nå måtte være, og håpe at vedkommende i kassa var sløv nok til å bare dra kortet gjennom uten å reflektere mer over hvem som kjøpte hva.

Nå, når samme 16-åringen fysisk må be kassapersonalet om å få kjøpe røyk, tror jeg lista vil ligge lavere for vedkommende i kassa til å be om bevis på at kunden er over 18 år.

Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Man har jo alltid, før disse automatene kom, måttet be om å få diverse. Man må jo fremdeles be om det mange steder.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat