Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-18, 21:35   #306
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.868
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du bakt i dag II

På fredag bakte jeg en hel haug pizzasnurrer (litt til utflukten vår på lørdag og resten i fryseren til matpakker), i går bakte jeg vannbakkelskringle (som ble dagens dessert, den var fylt med vaniljekrem og hadde sjokoladeglasur på toppen. Jeg skulle bakt to for den var populær og veldig god.) og i dag har jeg bakt to langpannesjokoladekaker siden vi skal ha med kake på to av de tre sommeravslutningene vi skal på de neste tre dagene. Jeg kunne sikkert bakt noe mer spennende, men denne kaken forsvinner alltid raskt på avslutninger og i bursdager og den er enkel og grei å lage. Nå trenger jeg en bakepause.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv