Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-12, 13:43   #48
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg synes alle unger har godt av å lære å bruke kroppen sin. Det er lov til å bli sliten og allikevel fortsette å gå.

Jøss. Det var veldig til generalisering...? Alle barn er forskjellig... Det kan da hende barna er fysisk aktive men likevel får lov å hvile seg i en trille en gang i blant. Eller at vognen brukes til transportmiddel på lik linje som bil og buss...? Kanskje man skal begynne å si at voksne mennesker som er friske får ikke lov å kjøre bil når lengden er mindre enn 2 km. Fordi man har godt av å bruke kroppen sin.?

Klart man har godt av å gå og at ganske mange barn burde gått mer enn de gjør. Fokuset burde heller vært på bilbruk! Altfor mange går de få meterne til bilen hver dag. Vi er de eneste i nabolaget her uten bil. Bakken opp hit er 500 meter og bratt som bare det. Ungene mine og jeg går/sykler hver dag.

Noen barn er såpass aktive, i sær på ferie, at de gjerne både innfører daglur og kveldsvognsoving selv om de har sluttet med både lur og vogn.

Ikke vær så bastant.... Alle er forskjellige.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat