Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-12, 13:49   #55
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg synes alle unger har godt av å lære å bruke kroppen sin. Det er lov til å bli sliten og allikevel fortsette å gå.

Jeg er i prinsippet enig med deg. Også det med at de nok mer går "lei" enn blir slitne. Men det er jo også noe med at man er på ferie, og derfor ikke ønsker å bruke tiden på å "piske" unger rundt, hvis du skjønner? Jeg må si jeg er litt bekymret for hvordan det skal gå med oss i ferien, på en tur som i stor grad er lagt opp etter voksnes behov og evner. Vi kunne sikkert sagt nei takk til å bli med på den ferien, men det blir jo også litt vel sært. (nei, takk, vi vil ikke bli med på sponset reise med dere, fordi barna ikke orker å holde følge..). Jeg tror ikke vi kommer til å ta med vogn, men jeg må innrømme at tanken har streifet meg.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat