Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-15, 15:51   #40
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Girls want pretty and girly shoes"

Mine jenter synes det er for mye bling i jentehylla. De ønsker seg mer nøytrale sko, men ikke svete med flammer. Gleden var stor da minstejenta fant seg et par helt nøytrale, brune, enkle vintersko. Inne i skoen, på merkelappen sto det BOYS. Ingen av oss skjønte hvorfor, så vi ble enige om det ikke gjorde noe som helst. Men så hadde de ikke størrelsen, og vi dro på sporten og fant supre sko som det ikke sto noe som helst om de var til jenter eller gutter.

Jeg viste reklamen til mine tre jenter i alderen 7, 10 og 13 år i går. Hun på 10 svarte - Hæ? Jeg trenger sko jeg kan leke og spille fotball med. De var alle skjønt enige i at reklamen var teit. Derfor blir jeg litt betenkt når voksne kvinner og menn skriver i sine kommentarer på nett at "vi må innse at det er forskjell på jenter og gutter". "Hvorfor lete etter likheter som ikke er der" osv. Det finnes virkelig mange mennesker som tror og mener at jenter og gutter er så forskjellige.

Tankeeksperiment:
DE FLESTE SOM VOLDTAR ER MENN. Det er en sannhet. Jeg tror likevel de fleste menn vil at denne setningen skal tilføyes: MEN DE FLESTE MENN VOLDTAR IKKE. Begge deler er sant, og de utfyller hverandre og forteller at de aller fleste menn faktisk ikke voldtar. En annonse for "PSYKOLOGISK BEHANDLING FOR VOLDEKTSMENN" vil rette seg mot en liten gruppe menn. Mennene som trenger behandling for søvnproblemer, stiv nakke eller angst for prostata vil mest sannsynlig gå forbi skiltet og tenke at det ikke gjelder for dem.

DE FLESTE BARN SOM SITTER STILLE MED PENE SKO PÅ BEINA ER JENTER. Det er kanskje en sannhet, det er kanskje flere jenter enn gutter som liker å sitte inne og se på de pene skoene sine. Jeg tror allikvel vi bør legge til setningen, MEN DE FLESTE JENTENE LIKER Å VÆRE UTE OG LEKE. Derfor er annonsen som viser pene sko til jenter rett og slett en dårlig reklamen. Den treffer ikke engang målgruppen sin. Jenter flest liker sko som funker. Det er min påstand.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat