Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-16, 08:53   #41
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.447
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Adrienne er blitt hundeeier og trenger dine beste hundetips

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Men jeg merker mer og mer at det er vi menneskene som trenger å lære ting, ikke så mye hun, så det blir kurs eller instruktør av et eller annet slag. Frøkna er faktisk ganske lærevillig, bare vi er konsekvente og tydelige.

Det er min viktigste læring fra hundekurs også. At det er vi mennesker som trenger å lære. Er vi tydelige og konsekvente, gjør hunden som vi vil. Jeg husker at jeg - blond som jeg er - trodde det kom til å være sosialt å gå på hundekurs og meldte meg på sammen med to venninner. Der tok jeg feil, gitt. Full konsentrasjon og null tid til smalltalk. Men utrolig gøy og lærerikt!

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat