Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-18, 18:33   #5
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai- barnas dag eller dagsfylla?

Jeg drakk av og til alkohol på 17. mai før jeg fikk barn, men har til dags dato ikke drukket det på dagtid og med barn til stede. Jeg har vært 17. mai-frokoster hos venner og vært vertskap selv også, men alkohol har ikke vært en del av greia. Jeg hadde nok ikke hatt store motforestillinger mot å ta et glass hvis jeg hadde fått tilbudet, men ville latt det bli med det ene. Nå har jeg attenåring og femtenåring, og vi og femtenåringen (attenåringen har andre planer) er invitert til sen lunsj hos et vennepar i morgen. Det blir det champagne og øl på bordet, men jeg er ikke fan av å drikke mye med en tenåring midt i verste "alkohol og fest er litt spennende "-alderen, så det blir nok bare ett glass der også. Og kanskje ett eller to til når han stikker ut med venner senere på kvelden.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat