Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-18, 22:08   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Miljøvennlige syprosjekter til store barn

Tre-fire 12-13 år gamle jenter har lyst til å bruke noen av mine stoffrester, samt annet gjenbruksstoff og sy handlenett, poser til frukt og grønnsaker (for å slippe plastposer) og andre ting. Dette skal de selge på en lokal julemesse. Et par av jentene har sydd en del, blant annet min 13-åring som feks sydde seg genser i går. Andre har så vidt prøvd symaskin. Arbeidet skal foregå på min systue og jeg skal selvsagt hjelpe til, men prosjektene bør være såpass enkle at de klarer det aller meste selv. Ellers blir det jo ikke gøy. De bruker mine maskiner, dvs godt utstyrt, inkl overlock.

Vi tenker altså
- handlenett
-fruktnett
-risposer til å varme og bruke på støle muskler
-sminkefjernerpads

Noen flere ideer? Enkelt, gjenbruk, miljøvennlig og noe som er salgbart for en rimelig penge.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat