Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-19, 20:57   #32
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Oslo er ikke noe problem å kjøre i. Det største problemet i LA var vel at jeg ikke fant frem. GPS hjelper selvsagt mye, men når det er 7 filer så må man holde tungen rett i munnen for å ligge i riktig når det er mange avkjørsler og at veien seler seg ofte samtidig som det går raskt og er tett i tett med biler.

Vår GPS greide ikke å henge med og begynte å stamme midt i et slikt trafikk- og veimylder. Var ikke mye til hjelp da.

Geografisk kommer jeg ikke på noen steder jeg synes det er veldig ille å kjøre. Sliter litt med å finne frem midt i Oslo. Men trafikken går jo greit å forholde seg til. Værmessig er jeg lite glad i tett snødrev eller underkjølt regn. Filbytte på motorvei når det er mye slaps og ikke skrapet er jeg heller ikke så glad i. Og veier uten gatelys når det regner. Det er noe som har kommet med årene fordi øynene mine begynner å bli gamle og funker dårligere i mørket.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat