Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-18, 21:41   #14
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Etisk dilemma, øl, penger elller ingenting.

Nå gir jeg vansligvis ikke penger til de som tigger, men her hadde jeg faktisk vurdet det, om jeg hadde tid... Kontanter har jeg aldri, men skulle jeg nå uansett inn på butikken, så er det godt mulig jeg hadde slengt en øl eller to i handlevogna, fordi personen var så dønn ærlig!

Lett å tenke at man da bidrar til at personen ruser seg mer, men her tenker jeg også t denne personen allerede er såpass på kjøret at en øl faktisk har gjort dagen bedre... Tullete nok, på en måte.

Jeg prøver å være raus der jeg kan. Kontanter har jeg som sagt aldri, så mange blir jo utelatt av den grunn. På vår lokale butikk så sitter det daglig en kjempekoselig kar. Han tigger ikke, men selger et magasin. Jeg har ikke kjøpt av han, pga mangelen på kontanter, men stopper gjerne for å slå av en prat, og har et utall ganger satt igjen poser med tomflasker til han. Han blir så superglad for begge deler!!

Og så har jeg flere ganger opplevd at rusede har kommet løpende bort til meg i byen om jeg på gata har tent en røyk. Da kommer de og spør så pent om jeg har en å avse. De får, alltid!

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat