Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-08, 14:33   #48
Tuddelu
I farta ...
 
Tuddelu sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 1.651
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Heksejaktes det på Gro nå?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Har du vært i det området i det hele tatt? Man kan fint bo i Frankrike og jobbe i Geneve, det blir vel som å bo i Akershus og jobbe i Oslo.


Du tror ikke? Vel, da er det rart at flere politikere gikk ut og uttalte seg om at dette var noe de hadde visst om lenge.

Det eneste jeg er enig med deg i er at hun med fordel kunne ha informert myndighetene bedre om dette. Men hun ringte skattemyndighetene og lurte på hva hun skulle gjøre med inntektene fra Pepsi, og fulgte råd hun fikk derifra, så der gjorde hun faktisk sin jobb.

Jeg vet at det ikke er noe problem å pendle mellom Geneve og Nice, men i mine øyne ville det vært mye mer naturlig å bo i Geneve når man er leder for WHO. Når man velger en annen løsning, som til gjengjeld gir skattefordeler, blir jeg mistenksom.

Noen politikere visste sikkert om den muligheten som eksisterer, andre gjorde det ikke. Noen synes muligens det er en god ordning. I mine øyne er det i hvert fall ikke god arbeiderpartipolitikk.

Jeg mener forøvrig at man faktisk bør kunne forvente en høyere moral blant våre folkevalgte enn blant folk flest.


Med hilsen trofast AP-velger som føler seg ført bak lyset av Landsmoderen

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat