Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-15, 19:16   #83
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.618
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg alt om telting

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

[


Ja, det blir litt bedre i hvertfall. Grave et hull som man bruker som do, og passe på å dekke det godt til etterpå.

Kan ikke flere som er sånne teltfriskuser fortelle hva de gjør da? Er det vanlig å bæsje ute og gå i fra det uten noe mer om og men? Og dere som gjør i fra dere ute og går i fra det, er dere nøye eller slurvete med å plukke opp etter hunden deres? Jeg aner en spinoff.

Jeg har ikke hund, men om hunden gjør fra seg på et sted der det ikke ferdes folk, godt utenfor stien, så ser jeg ikke helt hvorfor man skal plukke det opp. Elg og ulv gjør det der de er, ingen plukker opp etter dem. Det samme tenker jeg om mennesker. Velger sted med omhu.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat