Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-12, 15:45   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Informasjon om og erfaring med søtningsmidler

Stevia har jeg stor tiltro til, det gjelder bare å bruke det i riktig mengde. Jeg har ikke prøvd det i pulverform enda, og altså ikke bakt med det, men har brukt endel flytende dråper med karamell- eller vaniljesmak, og en med bærsmak (godt i iskaldt vann).
Jeg bør også bli flinkere til å erstatte vanlig sukker med kokossukker, det syns jeg er spennende og vil gjerne lære mer om. Jeg har en nesten ubrukt pakke i skuffen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat