Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-06, 05:46   #5
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Smil

Sv: Sannemors oppussingstråd

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Men kjøkkenet synes jeg var ganske fint, jeg. Elsker 50-tallskjøkken. Litt maling hadde kanskje gjort seg, men ikke noe mer. Men det er meg, da.

Kjøkkenet var jo såå upraktisk da. Det var ikke plass til tallerkner i skapene og skapdørene var kjempetunge å lukke igjen. Hyllene i langskapene var kjempekorte og dermed ble ikke all plassen utnyttet. Det var mugg under belegget under vasken. Nei, jeg er jammen meg glad for at det er borte!

Nå er nesten to soverom tømt og plassert i stua så det ser rimelig fullt ut. I dag kommer vår mann og begynner å rive tapet på soverom nr. 1. Dette blir spennende!! Fra i dag forlater vi åstedet og flytter ikke hjem før resten er ferdig. Det skal bli fantastisk! I mellomtiden skal vi bo hos mamma, dvs to etasjer over oss. Hun er bortreist så vi har hele leiligheten for oss selv

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat