Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-06, 22:00   #8
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sannemors oppussingstråd

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Dette har jeg ikke fått med meg Sannemor, men så er jeg ikke så oppdatert lenger heller . Har moren din flyttet inn 2 etasjer over dere? Gosh det må bare være så praktisk (barnas arbeidende besteforeldre ser vi jo sjelden), men er det alltid bare praktisk ?

Det stemmer! Veldig praktisk! Hun jobber jo offshore så hun er hjemme i fire uker og ute i to uker. Akkurat nå er hun ute, og dermed har vi leiligheten for oss selv!

I går begynte de på soverom nr. 1. Som alle tre soverommene var det råååsa :kvalm: og tapetet hadde pels. Den er nå borte, og veggene er sparklet. Taket er malt, og det grusomme veggtilvegg teppet er revet! I dag begynte de med soverom nr. 2. Der har de revet tapet og sparklet, malt taket og revet et skap. Det lover veldig bra! Jeg gleder meg til sluttresultatet!

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat