Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-15, 01:26   #21
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Både ja og nei. Jeg kan være ganske tett på pasientene mine om de ikke gir uttrykk for at de ønsker noe annet (om det faller seg naturlig), men jeg trenger ikke å sitte oppi folk om det er plass andre steder liksom. Når jeg er hos kiropraktoren blir jeg alltid stresset når han skal knekke nakken og jeg ligger på ryggen, for da syns jeg han kommer aaaalt for nært (men han må jo det) så da klarer jeg ikke å kikke på ham, og må alltid se bort - selv om vi er midt i en samtale. Det gjelder for øvrig alle behandlere; de kan være så nær de må og ta så mye de vil (altså må) på meg, så lenge jeg slipper å ha dem oppi ansiktet. Sånn sett ligger tannlegen litt dårlig an, men det hjelper at han har munnbind.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat