Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-06, 17:14   #18
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sannemors oppussingstråd

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

HVA? Du skulle hatt bank, jente! :fy: Kaste slike artige fine ting som noen kan ha glede og nytte av? Samlere, femtitallsentusiaster og meg, feks....

Huff, ja jeg vet! Hva heter det norske glassverket (og porselens) merket nå igjen? Hadeland var det!

En liten oppdatering:
Vi bor fremdeles i mammas leilighet. Planen er at resten skal være ferdig på onsdag, muligens torsdag (jeg tror nok det reelle er torsdag).

Soverom 1:
Nå er soverom nr. 1 ferdig tapetsert og malt, og taket er malt. Vegg-til-veggteppet er revet. Vi skal legge gulv og lister, male vinduskarmer og radiatoren selv.

Soverom 2:
Snart ferdig tapetsert og malt. Taket er malt og skapet revet. Vi skal legge gulv og lister, male vinduskarmer og radiatoren selv.

Soverom 3:
Ferdig tapetsert, blir nok malt i løpet av morgendagen. Taket er malt, og skapet revet. Her skal vi også legge gulv og lister, male vinduskarmer og radiatoren selv.

Gangen:
I dag har de revet all tapet, gulvbelegg og linoleum. Det lukter gruusomt! I morgen skal de tapetsere, male tak og vegger. Så står gulvet for tur. I helga har vi kjøpt fliser.

Jeg gleeeder meg til det blir ferdig!


Sist redigert av MissS : 05-11-06 kl 23:06.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat