Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-19, 08:07   #31
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletrefest i januar - but why?

Jeg synes at juletrefest er hyggelig, jeg likte det som barn og jeg har delvis likt det som voksen, det kommer litt an på festen. Og at den ikke var for sent på en søndag for da var det bare stress med små barn.

I likhet med Chanett er jeg gammeldags og synes at julen starter på kvelden lille julaften og derfor godt kan vare litt lenger enn til 1. januar.

Jeg synes at det bør være fullstendig frivillig om man liker å gå på juletrefest eller ikke og tror ikke at barn går glipp av så mye om man dropper det. Jeg synes i hvert fall at det er unødvendig i barnehagen. Det tror jeg ikke at vår barnehage noensinne hadde. Jeg er vant til juletrefester i forbindelse med jobb, eventuelt organisasjoner. Og var en gang på juletrefest i vår lokale kirke. Men den var så dyr og så gjennomført dårlig organisert at der gikk vi aldri tilbake.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat