Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-12, 11:11   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ruter - dyrest i verden. Hvordan utøve forbrukermakt som virker?

:måpe:

Jeg bor jo ikke i Oslo og har ikke vært borti disse før, men apropos dårlig kollektivtilbud; her har de kuttet UT helgebussene. Ikke kuttet ned, men kuttet ut! Det betyr at vi som bor her er 100 % avhengig av bilen hele lørdag og søndag, da det ikke går en eneste buss hele helgen. Det er ikke som om vi bor langt ute i gokk heller, det er ca. 15-20 minutter fra Stavanger og 7-8 minutter fra Sandnes (med bil).
I tillegg er kollektivtilbudet så elendig i hverdagen også, at vi jo egentlig er avhengig av bil uansett. Vi må altså ha 2 stk biler for å i det hele tatt komme oss til og fra jobb. Jeg hater det, for jeg liker å ta bussen og hater å være avhengig av bil. Men det er altså bil og jobb eller ikke bil og hjemmeværende, og det går jo ikke.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat