Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-17, 08:58   #38
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjernedøde surrogatmødre?

Jeg har problemer med å argumentere for eller i mot, for det eneste jeg klarer å tenke er Axlotl Tanks laget av Tleilaxu, fra scifi-serien om Dune.
Og jeg rygger vekk fra hele konseptet for det er så komplett umenneskelig - det er ikke oss verdig i det hele tatt. Men jeg er overbevistom at en dag kan vi havne der, om vi ikke passer oss. Etikk og moral og verdier påvirkes hele tiden, og jeg ønsker ikke et samfunn der vi blir sett på som en forbruksvare. Selv om vi blir det mange steder i verden.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat