Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-14, 12:46   #55
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.440
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det er ikke alle som har ressurser til å sjekke ut alle muligheter. Jeg har vært utenfor Norge (og Sverige) to ganger i mitt liv og aldri mer enn 12 timer, så jeg kan vel kalles ekstremt lite reisevant. Leker med tanken på å ta sønnen min med meg på ferie, men selv om det sikkert høres aldeles latterlig og teit ut, synes jeg det er ganske skummelt. Hvis jeg hadde klart å velge reisemål hadde jeg ikke ant hvor jeg skulle begynne for å finne steder å spise, og jeg har av ulike grunner behov for å ha en tilnærmet spikret plan for hva, hvor og når når jeg reiser alene med ungen min. Å ta ham med meg alene en uke på telttur langt fra folk og fe er uproblematisk, mens å ta ham med meg alene en uke til "syden" føles overveldende skummelt. Så om det hadde blitt, hadde det nok blitt AI, men antagelig blir det vel neppe.

Jeg skjønner deg godt!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat