Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-18, 16:38   #31
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fortell meg om en ferie som har blitt et minne for livet?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det jeg husker best er bilferier som barn. Mareritt. Kjørte rundt i evigheter, de voksne i forsetet og vi ungene i baksetet. Stopp for mat eller søvn. Strålende for de voksne som fikk sett seg rundt da. Neida det var da fine elementer også, men sånt har jeg lovet meg selv at mine unger skal få slippe.

Her liker faktisk ungene bilferie, men prøver å gjøre gøye ting underveis. Jeg husker det fra min barndom som at lekeplasser, badesteder og andre morsomme ting suste forbi, mens vi stoppet på oldtidsminner og folkemuseer.

Når jeg var 11 år var jeg på min første sydentur til Portugal. Veldig mye program og ting som skjedde på hotellet og jeg husker spesielt godt at de først hadde leker for ungene og så ølstaffet for de voksne der det var en dame som lå og spydde etterpå. Heldigvis var ikke mine foreldre typen som deltok på sånt. Ellers var det veldig mye piri-pirikylling og grillede sardiner.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat