Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-14, 10:55   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.425
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva skal jeg servere på damemiddag (dårlig tid)

Jeg skal til Stockholm i helgen og der skal jeg bo hos en venninne. Dit kommer tre andre venninner og vi skal spise middag sammen. Ettersom hun som jeg bor hos ikke kjenner de andre fra før så er det jeg som står ansvarlig for maten og opplegget.

Jeg har en time på meg på formiddagen til å handle, vi skal så på SPA før vi kommer hjem til min venninne i samlet tropp. Der skal vi lage middag eller eventuelt ta frem det jeg har kjøpt som er ferdig. Jeg er ganske sikker på at alle skulle verdisette en sunn men god middag.

Jeg er helt tom for ideer, fullstendig tom og jeg vet ikke når det skjedde sist. Det er ikke mitt eget kjøkken og jeg rekker ikke å forberede noe. Vi kan selvsagt lage noe enkelt sammen, kanskje flere små tapasretter og drikke vin samtidig, men jeg tror at jeg trenger deres innspill.

Hva skal jeg servere?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat