Tråd: Er du flink?
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-18, 23:15   #43
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du flink?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Rart, jeg oppfatter deg som veldig flink. (Flink er nok et veldig lite presist ord, så mulig man legger mye forskjellig i det) Har du lyst til å være det?

Jeg kan legge litt ulikt i uttrykket selv. Vanligvis legger jeg noe i retning iherdig/pliktoppfyllende/nøyaktig i det. Altså det som skal til for å perfeksjonere litt. Og da tenker jeg ikke nødvendigvis veldig spisset, det kan like gjerne være at man dekker et stort område. Men jeg tenker nok på det som å få til hakket mer enn de fleste andre rundt på det området det er snakk om. Det gjør jeg aldri egentlig. Selv om jeg kan være fornøyd nok med det jeg får til.

Om jeg har lyst til å være det? Tja, njei. Jeg er for lat, det hadde kostet meg for mye.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat