Tråd: Er du flink?
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-18, 09:55   #57
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du flink?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Det Candy sa.

Å vere flink i jobben min er absolutt en del av min identitet!

Enig. Jobb er veldig viktig for min identitet og.

Jeg får forsåvidt høre at jeg er flink. Både på jobb og privat, av venner og kollegaer. Innen ulike områder.

Men ta jobb da. Jeg føler i grunn det er andres forventninger som kan være lave, jeg synes iallefall en del kollegaer blir imponert fort Jeg har fått høre på jobb at jeg kan justere ned «flinkheten» min litt, og at det da fortsatt vil være bra nok. Men jeg jobber nok mest ut i fra mine egne krav til meg selv, og hva jeg synes er bra nok.

På skolen var jeg midt på treet, og jeg var en liten sliter som måtte jobbe mye på ungdomsskole og videregående. Det førte nok til at jeg hadde gode studievaner til høgskole og master, så der følte jeg meg flinkere i grunn.

Men jeg jobber litt med det med å være «flink pike», som det prates en del om. Og som jeg over tid har fått tilbakemelding på å være. Og da jobber jeg med fokuset «bra nok», istedet for at alt må være perfekt. Men det er mer privat enn på jobb.

Men det er nok mer sånn at jeg er passe flink til flere ulike ting, og er nok ikke så smal sånn sett. Og jeg er effektiv og god på å lære noe nytt.[/quote]

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat