Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-15, 00:19   #13
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Jeg har ikke malt i dag, men i sommer har jeg malt masse!

Stue i kalk, Pure Color, herregud, jeg elsker den malingen!

Bibliotekskrok (mini) i stuen, i valmuefrø (Pure Color). Klassisk hvit på tak og lister og bokhyller.

Gutterom i Minty breeze (Pure Color igjen, åff kårs) og en kosekrok i Smaragd. Lister i klassisk hvit, og gulvmaling i en helt lysgrå farge jeg ikke husker navnet på.

Samme lysgrå farge i trappen, som var begynt å bli temmelig slitt. Klassisk hvit på opptrinn og gelenderet.

Mørk, mørk mørkgrå gulvmaling på flisene i gangen (de var sånne fæle liksom-marmorfargede, og vi har malt dem med gulvmaling et par ganger, mens vi lurer på hva vi skal gjøre med gulvet senere (på ellevte året. ). Vi har brukt vanlig gulvmaling før, og den har ikke tålt bruken så godt, så nå valgte jeg en sånn superhard tokomponents epoxy-maling. Jeg kan opplyse om at den må røres VELDIG godt sammen, ellers herderd en ikke, viser det seg.

Men den ser veldig bra og knallhard ut nå.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat