Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-18, 19:10   #43
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.892
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinn-off: Forventes det at alle undommer har ski?

Her gikk 4. klassingene 7 km, vi foreldre fikk vite på forhånd at 4 km var et alternativ, men det ble ikke sagt til barna.

Jeg synes det er en uting av det skal kreves utstyr. For oss som ikke har hytte, knapt bil, og bor i lavtliggende strøk nær by, er skidagen ofte eneste skitur. Det er ikke gøy for barna, det er som å gå for første gang hver gang.

Jeg har nå allikevel kjøpt nytt utstyr til barna, litt stort i håp om at det holder flere sesonger. Eldste har skisko str 42, jeg håper hun ikke skal ha så mye større. Mye av det som er på Finn. no er gammelt, dyrt og ukjent tilstand. Vi går for XXL pakke kupp. Utlåns stedene skolen tipser om har vi ikke prøvd, jeg gjetter standarden er under Finn.no. Utstyr skal passe noenlunde for at sport skal være gøy. Og i en viss alder hos barn, heller ikke ligne antikk.

Selv deltok jeg alltid på skidager og syntes det var gøy. Jeg har vært på skidager på gymnas, som student og i jobbsammenhenger. Skulle ønske vi ble dumpet på Sollihøyda den dag i dag. Det er kos, samhold og hygge.

__________________
06 & 08 .
Lavender er aktiv nå   Svar med sitat