Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-17, 13:15   #51
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du lese Harry Hole Tørst?

Hvordan VET du at bøkene blir bedre og bedre, Divine, om du ikke har lest dem? Om man ikke liker stilen, så er det vel ikke noe vits i å lese dem? Og ja, man bør få med seg alle, mer eller mindre kronologisk.

Jeg liker skrivestilen til Nesbø, jeg syns ikke bøkene hans er dårlige, men om man ikke liker krim så ser jeg ikke noe poeng i å lese dem. Jeg syns ikke de egner seg for binge-lesing, men det syns jeg veldig lite gjør, egentlig. Jeg har til gode å lese en forfatter, uansett sjanger, som skriver så variert at ikke selve stilen etterhvert blir kjedelig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat