Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-18, 11:07   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn ingen adgang på talerstolen - greit eller ugreit?

Jeg syns det er et helt greit utgangspunkt: denne dagen ønsker vi å fokusere på kvinners kropp og rettigheter. Derfor ønsker vi bare å invitere kvinnelige talere. Så langt, så godt.

Men når man da ender opp med en mannlig backup. Og denne mannen er på din side, og representerer et parti som også er det, så ville mitt råd vært at det hadde vært taktisk lurt å ikke si nei. Nettopp for å unngå den type avsporende debatt som man fikk i dette tilfellet. En debatt som selvsagt farges ekstra av at det er Ottar som har utspillet. Det er jo å be om overskrifter.

Så mitt syn er at jeg syns argumentasjonen deres er helt ok: jeg syns ikke dette er «diskriminerende». Men jeg syns det var taktisk lite lurt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat