Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-18, 14:04   #17
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn ingen adgang på talerstolen - greit eller ugreit?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Ottar er sjelden taktikere, og de kunne sikkert håndtert dette mer diplomatisk, som vanlig. Men denne mannen, og Venstre, burde skjønt at akkurat her og nå er det bedre at vi holder kjeft.

Hvis temaet var omskjæring av menn, så kunne sikkert jeg, som søster av en bror og datter av en far, sagt noe sympatisk. Men jeg ville følt det være helt feil å be om å få taletid på en stor demonstrasjon mot omskjæring av menn.

Jeg synes det er en vesentlig forskjell å ønske å si noe sympatisk som privatperson, og å stille som representant for et politisk parti som er INVITERT til å holde appell for partiets syn på saken. I DEN konteksten synes jeg faktisk at kjønn burde være likegyldig. Hadde arrangørene i forkant gitt beskjed om at de kun ønsket kvinnelige talere fra inviterte partier, hadde jo dette aldri blitt noen sak. Selv om DET vel også hadde vært litt umusikalsk i et kjønnsløst perspektiv...

Jeg er SIKKER på at, det hadde blitt stor stårhei, hvis Sandra Borch ikke var ansett å ha de riktige egenskapene (ie. y-kromosom) til å være stand in for TSV i en sammenheng med politiske partiers fokus i kampen mot testikkelkreft.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat