Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-18, 14:47   #19
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn ingen adgang på talerstolen - greit eller ugreit?

Eg synest det er uklokt av arrangørane dersom det stemmer at dei har begrunna avslaget med kjønn. Og dette er typisk eksempel på korfor eg er tilbakehalden med å omtale meg sjølv som feminist. Dersom poenget er at feminismen ønsker at kjønn ikkje skal vere eit vurderingskriterie i slike samanhenger, er saker som dette med på å undergrave heile hensikten.

For meg handler kamp for likestilling i stor nokså stor grad om at alle skal engasjere seg i problemstillinger tilknytta alle kjønn. Det handler om både forskningsmidler til typiske kvinnesykdommer, kvinna sin plass i arbeidslivet og om menn som ikkje vil lese bøker av kvinnelige forfattere. Og då er ein mann som engasjerer seg i abortsaken eit stort steg i riktig retning.

I tillegg er ikkje abort bare eit spørsmål om kvinnesak og kjennskap. Det er eit spørsmål om korleis folk skal få lov til å planlegge familielivet sitt. Greit, dei første ni månadane etter ein påbegynt graviditet er det kvinna som må dra lasset. Men når det kjem til resten av livet er mennene like ansvarlege for å følgje opp barnet som kvinna.

Eg synest deg er fullstendig skivebom og ei innsnevring av debatten å ikkje slippe til menn, dersom kjønn er det einaste argumentet. (Detsom det er andre grunner til at vedkommande ikkje slapp til, er det ein annan sak).

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat