Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-18, 12:38   #20
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk til kronprinsparet

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Ser ut til strategien med å bestemme at Marius ikke er en del av norsk offentlighet ikke har vært helt vellykket. Blir vel neppe bedre av at de går til motangrep på Se og Hør. Jeg har ikke sett på instakontoen hennes, men som flere andre her skriver hadde jeg ikke den fjerneste ide om at han hadde ny dame før jeg leste nettavis i morgest.

Ja, det blir jo litt som da Nora Mørk informerte hele Europa om nakenbilder på avveie under Håndball-EM for herrer. Uten sammenligning for øvrig. Greit nok at offeret er offer, og skylda og skammen bør ligge hos synderen, men bildene hadde neppe kommet på trykk i østeuropeiske aviser om hun hadde ventet med å ta opp saken til etter EM.

Jeg har heller aldri sett snurten av verken Marius eller kjæresten i sosiale media. Så jeg ferdes nok ikke i de gatene hvor det dukker opp.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat