Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-19, 08:26   #29
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvitt eller gult gull?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Hæ? Jeg har en alliansering i hvitt gull som jeg har brukt hver dag i snart 18 år som fortsatt ser helt flott ut. Jeg har også en giftering i hvitt og gult gull som har vært i bruk siden 2007 og den er også akkurat like fin som da den var ny. Hva var det med ringene dere vurderte som gjorde at de ville kreve så hyppig vedlikehold?

Det er nok bare noe gullsmeder generelt sier om hvitt gull. Jeg fikk beskjed om at de måtte behandles minst én gang i året. Det kommer vel an på hva man synes er nødvendig. Er man utdannet gullsmed, så kan jeg kanskje skjønne at man som fagperson synes det. Jeg vil ikke bruke penger på det, selv om det unektelig blir finere av slik behandling.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat