Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-18, 00:16   #17
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billige boxershorts til tenåring

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Elise, takk! De der trunksene så supre ut!

Pierre Robert er ikke dårlige, da formulerte jeg meg feil. Grunnen til at de er forbruksvare, er bruken. Uten å utlevere for mye, så er tenåringens liv av typen ofte på primitiv fjelltur over flere dager, toalett bak en busk, og det kommer ymse hjem som har ligget i plastpose flere dager.. jeg kaster det ofte, for å si det sånn.

Det er kun av vane vi alltid har kjøpt Pierre Robert. De finnes der vi handler mat, og mannen bruker samme type.

Hvorfor kaste? Det er jo bare å kaste det i maskina, og så er det rent? Jeg har poser med klær/undetøy som jeg ikke tar i med hendene, men bare vrenger posen inn i maskina, og så er det godt som nytt når det er vasket.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat